CameraCord reviews

Wrister Kuiling
CameraCord Nomad en CameraCord Hawk
Volg Wrister zijn werk op Instagram

“Gekregen voor mijn verjaardag! Ik loop veel in de polders en bossen voor landschap en vogelfotografie. Geen plek waar je, je camera wilt laten vallen. Hij zit dan ook altijd stevig en veilig om mijn pols en gaat pas in de auto weer af!”

Bas Dekker
CameraCord Rebel
Volg Bas zijn werk op Instagram

“Ik woon in Duitsland, ondanks dat ging de bezorging perfect. Ik heb de CameraCord Rebel polskoord en draagkoord gekocht. Het koord voelt stevig aan ook de ringen en hun bevestiging. Aan de ringen heb ik zelf karabijnhaken vastgemaakt. Hierdoor kan ik snel van koord en camera wisselen, dit omdat ik mijn canon 50D met 100-400 mm te zwaar vind voor mijn pols. Met mijn Canon 250D doe ik aan intentional camera movement. Hierdoor maak ik nogal wat grove bewegingen. Ik heb altijd de angst gehad dat mijn camera uit mijn hand schoot. Dus deed ik het altijd met mijn Canon-halskoord om. Dit beperkte mijn bewegingsvrijheid. Door het polskoord wat ik vertrouw kan ik de bewegingen maken die ik wil. Door de CameraCord heb ik nu heel veel vrijheid in mijn fotografie. Het lange koord gebruik ik voor landschapsfotografie en kan op beide camera’s, het polskoord gebruik ik meer voor stadsfotografie. Kortom de CameraCords bieden mij de zekerheid dat in alle omstandigheden mijn camera’s en lenzen veilig zijn.”

Dennie Jolink
CameraCord Rebel
Volg Dennie zijn werk op Instagram

“Enkele weken geleden kreeg ik mijn Rebel CameraCord (polskoord) binnen.
Bij het openmaken zag ik een mooi en strak afgewerkt koord. Hij voelde erg stevig aan en ook de bevestiging zag er goed stevig uit. De bevestiging heeft zich nu meerdere malen bewezen. Het is mij nu 3 x overkomen dat mijn camera uit mijn hand gleed. Gelukkig had ik de CameraCord om mijn pols waardoor deze niet op de grond viel. Wat mij betreft nooit meer zonder.”

IMG_8213.JPG

Sander Groenendijk (sgtravel.nl)
CameraCord Hawk en CameraCord Sky
Volg Sander zijn werk op Instagram

“Ik heb mijn CameraCord enkele maanden in gebruik en ik ben er zeer tevreden mee. Draagcomfort is vele malen beter dan de standaard camera strap van Canon, welke na een tijdje in je nek begon te snijden. De lengte van 100 cm is prima om zo om je nek te hangen alsmede om je schouder. De gebruikte materialen zien er solide uit. Hier ga ik nog jaren plezier van hebben!!!”

Kevin Kamphuis
CameraCord Soldier en CameraCord North
Volg Kevin zijn werk op Instagram

“Vanwege de goede ervaring van de polskoord ook de draagkoord bij CameraCords besteld. En wederom een snelle afhandeling en levering door Marcel Kerdijk. Beide bevallen erg goed, zijn duurzaam, degelijk en hebben een goed draagcomfort. Kortom erg tevreden.”

Jacqueline De Groot
CameraCord Rebel en CameraCord Bear
Volg Jacqueline haar werk op Instagram

“Wil nooit meer zonder!
Ruim een jaar heb ik nu de ‘polskoord’ van CameraCords aan mijn camera bevestigd zitten en hij gaat er nooit meer af. Ik gebruik het koord in plaats van de standaard draagriem. De camera om mijn nek dragen vind ik niet prettig, maar los in de hand vind ik een te groot risico. Dit cord is oersterk (maar voelt zacht om je pols) en biedt mij de broodnodige extra zekerheid, wanneer ik de camera in de hand houd. Als de camera op statief staat, op bijvoorbeeld een winderig strand, doe ik ook zelfs vaak mijn hand door de lus. Voor mij echt een onmisbaar item. Inmiddels heb ik een tweede exemplaar gekocht; het is namelijk een leuk betaalbaar item om cadeau te doen. One size, fits all (en in heel veel kleuren)!”

WIJ ZIJN BENIEUWD NAAR JOUW ERVARING MET CAMERACORDS

BLIJF OP DE HOOGTE
VOLG CAMERACORDS OP INSTAGRAM!